Učím s radostí angličtinu pro radost.
Kdo jsem?
- Lektorka angličtiny pro studenty všech jazykových úrovní
- Jazyková mentorka
- Vystudovala jsem FF MU v Brně, obory Anglický jazyka a literatura a Ruský jazyk a literatura i pedagogické minimum
- Jsem držitelkou certifikátu CPE (Certificate of Proficiency in English) na úrovni C2
- Pracovala jsem jako lektorka ve firemních i veřejnostních kurzech, na Mendelově univerzitě v Brně a v neposlední řadě i jako vedoucí a metodička jazykové školy
Moje životní cesta
Moje láska k angličtině se zrodila, když mi bylo 14 let a já viděla film Titanic, ve kterém mě okouzlil Leonardo di Caprio. Snažila jsem se porozumět jeho replikám ve filmu a překládala si je do češtiny. Od té doby jsem angličtinu doslova nasávala a studium na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně bylo jasnou volbou.
Už při studiu jsem si začala přivydělávat jako lektorka angličtiny a po úspěšném složení státní zkoušky jsem se výuce věnovala naplno.
Výuka mě velmi bavila, ale neustálé přejezdy z firmy do firmy, do učeben jazykových škol a k soukromým klientům mě po několika letech vyčerpaly a já se rozhodla výuku pověsit na hřebík.
Dostala jsem příležitost pracovat jako metodička a vedoucí jazykové školy, což pro mě byla velmi obohacující zkušenost. Po 4 letech jsem pak nastoupila na mateřskou dovolenou a nyní mám dvě krásné děti.
Už při mateřské jsem se začala k výuce vracet, a to především v online prostoru, který mě doslova nadchl. Nejenže skýtá obrovskou škálu možností jak obohatit výuku, je také pohodlnější pro všechny strany, variabilnější a v mnoha aspektech efektivnější, než klasická výuka.
S obrovským nadšením objevuji také asynchronní výuku (tedy metodu vedeného samostudia). Já sloužím klientovi jako průvodce, který mu vybírá úkoly přesně podle jeho potřeb a provázím ho studiem svojí podporou a zpětnou vazbou. Klient naopak získává časoprostorovou svobodu – úkoly může plnit kdykoliv a kdekoliv se mu to hodí a může se k nim libovolně vracet. Klient má však také své deadliny, které musí každý týden plnit, aby se posouval takovým tempem, jaké si sám určil.
Mám obrovskou radost, když mí klienti udělají za několik týdnů pokroky, které se v minulosti nedostavily ani za několik let studia a společně pak odhazujeme nálepku „věčný začátečník“, nebo jakoukoliv jinou (nerozumím, nemluvím, nechápu).